.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنگوی اعتماد ملی:
کروبی : تا پایان ایستادیم
کروبی : تا پایان ایستادیم

" انصراف" شایعه ای است که معمولاً در روزهای منتهی به انتخابات ، توسط گروه های سیاسی و علیه رقیبان ، شکل می گیرد و البته گاه به ویژه در انتخابات محلی ، توانسته است در نتیجه نیز تأثیرگذار باشد.

در این دوره از انتخابات نیز ، پروژه شایعه سازی در آستانه روز رأی گیری فعال تر شده و این بار ، قرار است "مهدی کروبی" و "انصراف به نفع میرحسین موسوی" ، به عنوان شایعه ای فراگیر مطرح شود.

البته پیش از این نیز بارها موضوع انصراف کروبی ، در قالب "اجماع" اصلاح طلبان مطرح شده بود که هر بار "شیخ اصلاحات" با همان صراحت لهجه ای که بدان مشهور است ، این مساله را رد کرده و گفته است که تا آخر می ایستد ؛ "شیخ" حتی یک بار که حجم شایعات و فشارها زیاد شد ، اعلام داشت که تنها عزرائیل می تواند مانع حضور او در انتخابات باشد.
او همچنین یک استدلال سیاسی نیز در این باره مطرح کرد و گفت که اگر او بعد از این همه تبلیغات و یارگیری و اقبالی که مردم به او داشته اند ، اعلام انصراف کند ، آنگاه دیگر هیچ کس به او ، به عنوان سیاستمدار ، اعتماد نخواهد کرد.

کروبی ، کاندیدایی است که بلافاصله بعد از انتخابات دوره نهم ریاست جمهوری ، برنامه حضور خود در این دوره از انتخابات را کلید زد و با بیرون آمدن از کلیه مناصب حکومتی ، حزب تشکیل داد ، روزنامه به راه انداخت و تیم کاری اش را شکل داد و از این رو ، انصراف او در این مقطع ، پنبه کردن رشته های چهار سال اخیر کروبی و تیم اش هست.

اما شایعه اخیر انصراف کروبی ، ازآن جا شکل گرفت که برخی منابع خبری ، از خبر خوش کروبی برای اصلاح طلبان در روزهای سه شنبه یا چهار شنبه این هفته نوشتند و بلافاصله ، این تحلیل مطرح شد که لابد ، "شیخ" می خواهد به نفع "سید" کنار بکشد.
این در حالی است که بر خلاف برخی تحلیل ها ، این گونه نیست که با کناره گیری کروبی ، آرای او حتماً به سبد موسوی ریخته شود بلکه دو کاندیدای اصولگرا نیز از این اتفاق ، بهره مند می شوند : احمدی نژاد ، از سبد آرای عمومی او سهم خواهد گرفت و رضایی نیز بخشی از آرای کروبی در میان زاگرس نشینان را از آن خود خواهد کرد.

از این رو ،سخنگوي حزب اعتماد ملي در واکنش به شایعه کناره گیری کروبی از انتخابات به نفع میر حسین موسوی گفت: هرگز چنين احتمالي وجود ندارد بارها ما گفته‌ايم كروبي تا آخرين لحظه در صحنه خواهد ماند و یکی از رقبای جدی محمود احمدی نژاد است برای تصدی ریاست جمهوری .

اسماعيل گرامي مقدم افزود:در انتخابات نهم ریاست جمهوری كروبي در 11 استان راي اول را داشت و معتقدیم تعداد آرا کروبی نسبت به دوره نهم افزايش يافته و در حال حاضر نیز وضع آقای کروبی در استان های کشور نسبت به دیگر کاندیداها در وضع مطلوبی قرار دارد.وی افزود اگر این روند که ناشی از هراس از ایجاد موج کروبی در کشور می باشد ادامه یابد در صورت لزوم دستان شایعه سازان را رو خواهیم کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.